måndag 22 september 2008

AA :)

Hejhej :)
Nu har jag precis kollat klart på de kommande två andra avenyn-avsnitten.. Jag kan ju inte hålla mig :/ Menmen, dom var väll ganska bra !! :) Tänker inte säga ngt eftersom att det är fler än jag som tittar på det ;P
Idag i skolan hade alla 8or orientering, en timma bara, men det var inte kul!!! Vi ville ju ha så bra tid som möjligt, och det gick väll ganska bra till en början, men sen kom vi till nummer 7, det var något ***** som hade flyttat den!!! Åååh vad förbannad jag blir! Detta drog av säkert ca 10 minuter av våran tid! Vi var säkert 10 personer som gick runt där i skogen och letade.. Till slut hittade vi den, och då kom vi till vääärsta sunkmarken! Jag "åkte" ner så att jag blir blöt till lite ovanför fötterna, så att våra skor blev helt genomblöta, och luktar ruttet ägg! Blääää! Jaja, nu är det över iaf..

Ska gå nu ha det super
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

Men när jag såg sjuan såvar den vid en väg typ. Ska ni inte orgentera mer? vi ska nog göra det imorgon:(

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D