lördag 6 september 2008

the winner takes it all!




hej alla! :D


Jaa som sagt var, the winnes takes it all, and i´m the winner :D Bara för att lilla my följer med på mässan i morgon bara för att jag så gärna vill det, så som sagt var, the winner takes it all ;P
Vi kommer att ha sååå kul i morgon! :D Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa och så, men jag antar att det inte blir lika mycket som förra gången, får nog se lite hur det blir :D


Pernilla, Tommy, Julia och Hugo kommer om en stund :D Det kommer säkert att bli roligt :D
Ha det super
xoxo/emelie


Connie Talbot - I will always love you <--- lyssna!

1 kommentar:

Lena50 sa...

Vad bra att My följer med, då kan vi använda henne till packåsna och så ;)
Kul för dig oxå...hade ju inte vart så kul att bara vara med oss "gammlingar" hehe
Ha nu en rolig kväll, så ses vi vid 08.15 imorgon :D :D :D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D