onsdag 3 september 2008

Hemma idag

Hejhej :D
Idag är jag hemma från skolan, har blivit så förkyld och igår var det så jobbigt i skolan, så jag stannar hemma idag. Nu är det hostan som har tagit över, har fått "rethosta" eller vad man säger :P och det är inte så kul, men jag tror och hoppas att jag kan gå till skolan i morgon :)
Nu lyssnar jag lite på I´m scared - Duffy , hon är nog min favvoartist just nu, hon har ju en sånn speciell röst :D Idag ska jag iaf hinna med att röja ut garderoben lite.. jag har ju så mycket kläder som säkert är för små, och sådant som jag inte gillar längre, och eftersom att julia och hugo kommer på lördag så passar det bra att julia kan få kläderna då :D Får väll se om jag scrappar lite, om jag känner för det så kanske, men jag har inte blivit nöjd med en LO på ett bra tag, och då känner jag inte för att scrappa direkt..
Menmen,
Ha det super
xoxo/emelie

1 kommentar:

Lena50 sa...

Krya på dig lilla gumman!!!
Jo scrappa du ett tag, det ju kul och då blir man friskare!!!
Ja, ibland måste man röja, och då hittar man ofta sånt som man glömt bort!!!
Ha nu en bra dag fast du är förkyld och ta det lugnt!!!/Kram Lena

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D