lördag 20 september 2008

Har scrappat :D


Hejhej :D Igår scrappade jag, men jag kunde inte visa förän idag eftersom att jag har gjort den till fanny :) Det var nämligen så att på sommarlovet var jag med Fanny och My, då scrappade vi en liten LO till varandra som man skulle hänga upp på sitt rum, och jag hade ingen bra bild på fanny, så nu har jag gjort en till henne! :D Jag hoppas att hon blev glad :)
Men nu ska jag packa mina saker, eftersom att jag och fanny ska sova hos my inatt :D
xoxo/emelie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker inte om kort.

Anonym sa...

Jag tycker inte om det kortet menade jag.

Lena50 sa...

Jag gillar dom färgerna på den LO, så ton o ton, läckert :)

kramiz Lina!! sa...

Jättefin LO, häftigt med så stort kort!!! Fint att scrappa så i svart o grått, jättefint med hur du använt punchinellan!!!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D