tisdag 2 september 2008

Grattis Lina!!! :D

Hejhej! :D
Först måste jag ju bara säga: grattis på 25-årsdagen Lina, grattis grattis grattis! :D hoppas verkligen att du får en superbra fortsatt födelsedag :D

Som sagt var så var det ju skolfoto som gällde för mig idag. Det var lite stressigt för att först hade vi hemkunskap, då lagade vi "potatis och purjolökssoppa" - jättegott :D , men iaf, vi blev typ 5 min sena och då hade vi bara 10 min innan matten började, och då ville vi hinna med att göra i ordning oss innan skolfotot. Det gjorde att jag kom 5 min sent till matten, men vi hade vikarie idag så det gjorde inget för att hon är så snäll, sen fick vi till och med sluta 10 min tidigare från matten för att vi inte hann klart riktigt innan, så då kunde vi göra oss riktigt fina :D När vi tog skolfotot så fick jag stå upp längst ut till vänster, elr jaa, min lärare stog bredvid mig allra längst ut :D men jag tror inte att skolfotot blev bra, jag känner på mig det bara och det kändes inte bra, fast det kändes ännu värre när vi tog enskillda kort, blä säger jag bara!
Det sista vi gjorde för dagen var svenska, då skulle vi läsa "Godnatt mister Tom", den ska vara utläst till på fredag, men det är ingen fara för min del eftersom att jag har läst ganska mkt. Jag tycker att den boken är bra, i början var den lite seg bara. Jag tipsar den till er som inte har läst den, jag vet att Lina har läst den, och my håller på att läsa den, och fanny ska läsa den :D
Direkt efter skolan tog vi bussen till överlida, skulle ju till konfan, det var inte så kul, men jag får la fortsätta stå ut med det :P

Ha det super
xoxo/emelie

2 kommentarer:

My sa...

Jaa seg i början var den, därför slutade jag läsa den, men sen när jag började om från början med den var den verkligen skit bra, nu läser jag hela tiden typ, den är snart slut:) Lite sorglig också.

Svar till din komentar:
Finns det?

kramiz Lina!! sa...

Tack så mycket!!! Trevligt med den lilla överrasknings kalaset, det var så trevligt!!! Jag bara ÄLSKAR den boken, har nog läst den 3 ggr, kan vara lite seg ibland, men annars är den ju bara såå bra!!!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D