söndag 14 september 2008

Ett tag sen ;)




jag är ju klart inte så snygg på denna bilden, men det bjuder jag på ^^

Titta så söt hon är!!





Hejhej :D

Nu har jag inte skrivit på ett tag, en vecka typ, det är bara för att jag har helt enkelt inte orkat, har haft annat för mig och så har jag vart så trött :) men nu så :D

Nu sitter jag och skriver ett inlägg (som om ni inte visste det? ;P ) fort som attan eftersom att jag ska till fanny typ.. nu :) Och så sitter jag och lyssan rpå låten : "Balladen om herr fredrik åkare och den söta fröken cecilia lind" eftersom att jag har den i sångläxa :D

Igår var vi på 25-årskalas, eftersom att Lina fyller 25 år :D så vi var i klubbstugan vid fotbollsplanen, det var verkligen jätte kul tycker jag :D och jag blev ju verkligen sååå avis på alla scrapsaker som Lina fick! :D Här är lite kort från kvällen också :D (en del bilder har jag inte orkat rotera haha)

xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

jaa, vi hade as kul:D Jag e inte alls bra på den:P

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D