fredag 26 september 2008

YEEEEEES!!


Nu äntligen har den nya Britney Spears singeln släppts!! Guud var bra den är, och den var verkligen efterlängtad av mig eftersom att jag gillar henne väldigt mycket :D Men jag får inte nog av den, sitter och lyssnar ¨på den hela tiden ;D Jag hoppas iaf att det kommer att gå bra för henne nu, jag tycker att hon har en jäätte fin röst! Föresten, visste ni att hon gjorde comeback på MTV - VMA galan nu för ett litet tag sedan, han vann nämligen 3 priser! :D (på bilden) :D
Skolan idag har vart tråkig, det har inte hänt något kul.. En ynka liten rolig sak var att det var en amerikanare i skolan idag, som kom på våran SO-lektion och skulle prata om presidentvalet... Och han pratade ju på engelska då, och vi kom in på andra saker, han berättade att han tyckte att det var jätte sjukt, och asäckligt att äta fil och flingor, dom äter ju aldrig fil till flingorna, typ bara mjölk i så fall HAHA :D Och så tyckte han att det var konstigt att vi hade liksom en stor ost, och en osthyvel, de hade dom inte i USA, men han tyckte att det var jätte gott med köttbullar, han berättade att i USA händer det att man äter köttbullar, men då är det liksom en jättestor boll, i stället för många små ;) Så om man har lite spagetti, så la man en STOR köttbulle där ovanpå :D HAHA Det var kul ;)
Ha det super
xoxo/emelie
britney spears - womanizer

2 kommentarer:

My sa...

Svar till din komentar:
Jaa i 9:An:/ då kommer vi få alla filmer o bilder på oss. te x på idrotten o så...:)

ja jag vet visst är låten braa!

My sa...

"han vann nämligen tre..." HAHA

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D