torsdag 4 september 2008

NEEJ! :(

Heej..
Nu har vi fått veta vad vi (jag, jennifer, elin) ska ha på elevens val, vi hade ju drama innan men det krånglade för att vi inte skulle ha det och blablabla.. det var jätte konstigt. Men nu får vi inte ha det:( Måste ha ngn DUM idrott i stället! BLÄÄÄ vad tråkigt, och nu är jag riktigt förbannad!
+ jag är fortfarande förkyld :( men nu hostar jag hela tiden och har börjat få vääldigt ont i halsen. Så jag har haft det ganska jobbigt i skolan idag, med tanke på hostan alltså :P
menmen, ska la titta på idol nu :P
ha det bra! :)
xoxo/emelie

3 kommentarer:

My sa...

Jaa, stackars stackars emelie :(

Lena50 sa...

Krya på dig nu!!!
Du måste vara på alerten på söndag :). är du hemme och tar det lugnt nu idag då?
My har oxå ont i halsen :(
Kram Lena

kramiz Lina!! sa...

Nej vad tråkigt att ni inte får ha Drama, det verkar ju vara roligt!!! Krya på dig!!!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D