tisdag 16 september 2008

iiidol! :D

My = fotograf ;)


Hejhej :D Nu sitter jag och tittar på idol, vem gör inte det? ;) Och nyss var det ju killen från svenljunga, Robin Bengtsson. Vad bra han var!! Snygg dessutom :P men jag trodde faktiskt inte att han skulle vara så bra, och jag trodde inte att dom skulle säga så mycket bra saker om honom, fast jag visste redan att han skulle gå vidare ^^ Haha tufft att dom sa att han var från svenljunga :D
Innan var det konfa, blää vad trögt det var idag asså! Det var ngn tjej från stiftet där, och hon var ganska sträng :S haha :D
Menmen, nu ska jag fortsätta att titta på idol :D

xoxo/emelie

3 kommentarer:

My sa...

Haha, ja idol/svenljunga killen var SNYYYYGGG!
Haha My= fotograf:D

Lena50 sa...

Häftigt kort :)
Javisst va han bra, han från Svenljunga, får vi hålla tummarna för!!! Kul att titta på idol. och så klart "vem kan slå Filip och Fredrik" superkul:)

Anonym sa...

Robin ja, han gjorde mig knäsvag :D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D