torsdag 18 september 2008

hejhej :)


Heej :D

Nu sitter jag och lyssnar på VÄRLDENS SORGLIGASTE LÅT och jag skojar inte, jag har aldrig hört en låt som är så sorglig, och ja, den är jättebra :D Det allra sorgligaste är på slutet när tjejen sjunger: "You know he´s only hangin´on for you´, That´s what the night nurse said. My voice and my heart were breakin´, As a crawled up in his bed, and said: You can let go now daddy, you can let go. Your little girl is ready, to do this on my own. It´s gonna be a little bit scary, but I want you to know, I´ll be okay now, daddy. You can let go" ååh, den är huur sorglig som helst :*( Låten heter "You can let go"- Crystal Shawanda, (http://www.youtube.com/watch?v=W15vWxVk564&feature=related) den låten får verkligen högsta betyg av mig!

Nu mår jag inte så bra :/ Jag har ont i kroppen, typ halsbränna, och så har jag väldigt ont i huvudet, mamma säger att det kan vara början till influensa, och det vill jag verkligen inte.. Tänk så mycket jag skulle missa i skolan, och så måste man ta igen det sen? menmen, jag tror och hoppas att det går över snart, så att jag kan sova hos my i morgon :)
Ha det super :)
xoxo/emeliekarlsson

1 kommentar:

My sa...

Ja fan heller att du ska ha halsbränna:@ Du SKA sova över med oss;P

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D