torsdag 18 september 2008

JAG ÄR AAARG!

ÅÅH! Nu är jag vääldigt förbannad! Den är bloggen funkar ju inte!! Jag tänkte att jag skulle vara lite duktig och göra bloggen lite fin, men nejnej, det går inte! Jag vill få så att jag kan ha min profil och det på sidan, men det fattar jag nada hur man gör, sen vill jag ha en annan mall, och en bild.. Men bilden blir bara hur stor som helst, och sen skulle jag ta tillbaka den bilden som jag hade innan, för jag tänkte: "den kommer väl ändå vara samma storlek och se ut som innan?" Men icke sa nicke! Den blir också huur stor som helst. Så jaa, nu är jag så arg! My hjälp mig på lördag!!
(och jaa, jag har inte skrivit några svärord även fast jag är arg haha)
Neej, måste öva SO igen :/
xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D