tisdag 23 september 2008

hejhej ;)

Yo ;P
Idag har det vart en vääldigt lugn dag :) Startade dagen med hemkunskap :) PANNKAKOR!! Mums ;D det blev asgott, åt jätte många haha :)
Sen skippade vi både matten och engelskan eftersom att ungdomsmottagningen skulle komma :/
Efter det hade vi svenska, då skrev vi på våran uppsats "discobesöket" , asrolig att skriva :D Och sen var det konfa då..
Btw, jag kom på bra plats på orienteringen :) Anna hade nämligen ca en halv-en minut bättre än mig, och hon kom på 4:e plats, så jag kanske kom på typ 6:e :D (av tjejerna alltså) Jag är nöjd iaf :) Dessutom så var det ju en "station" som vi inte hittade eftersom att någon hade flyttat den, så var det ju inte för de som orienterade i början haha :) (det är faktiskt okej att skryta ibland) ;P

menmen :) ha det bra :)
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

vi ska med baka pannkakor imorgon...

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D