onsdag 17 september 2008

Yo ;)


Hejhej :D vad tycker ni om min tuffa bild? det är mitt öga, min ögonfärg :) ... neej klart inte, mitt öga, men jag har gjort om bilden i ett fotoprogram haha, lite tuff, jag är ju klart inte så bra på det programmet än bara ;P
Nu sitter jag och chattar med my, lyssnar på musik, och gör läxor, ibland på glosboken.se, ibland på seterra, det varierar haha :D men jag måste väll gå snart och göra dom lite nogrannare ^^
Justde, nu har i beställt kort och dom kom hem idag :D så nu kan jag äääntligen scrappa igen ^^ kanske inte idag, jag har en massa annat för mig, men så fort som möjligt i stort sett ;D
Amy MacDonald - This is the life
ha det bäst :D
xoxo/emeliekarlsson

1 kommentar:

My sa...

This is "te?" life? HAHA

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D