söndag 7 september 2008

Connie Talbot

Hejhej :D
Jag sitter här och tänker, hur kan man vara så duktig på att sjunga som Connie Talbot är, som bara är 7 år gammal? Jag kan seriöst inte sluta lyssna, jag har säkert lyssnat på samma låt 5-10 ggr i rad nu :) Så söt är hon ju också :D Ni kanske har sett henne när hon var med i "Britain´s got talent", där sjöng hon låten "over the rainbow":D
Idag har vi vart på mässa :D Hittade en massa fina saker, jag sa ju innan att jag förmodligen inte skulle köpa lika mycket som jag gjorde sist, men det funkade klart inte ;P Jag köpte en massa saker ändå :) Jag kan ladda in bild på det jag köpte i morgon när kameran är laddad ;P Haha

Ha det super
xoxo/emelie

1 kommentar:

Lena50 sa...

Ja, du måste ta ett kort på dina inköp. Du köpte ju så mycket fint, du måste vara väldigt nöjd med dina clearstamps, jag ville ju oxå ha ett sånt ark, men jag köpte ju så mycket annat, så jag hade inte råd med det.
Visst hade vi jätteroligt :)

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D