fredag 5 september 2008

YESYESYES!

Hejhej :D
Okej, häng med i svängarna nu för att detta kommer att bli jobbigt att förstå ;P
Igår sa jag att vi inte skulle ha drama mer, och nej, det skulle vi inte.. allt har krånglat hur mkt som helst nu. Men idag tog jag med mig idrottskläder till skolan eftersom att jag trodde att vi skulle ha idrott i stället för drama. Men ca 1 timma innan idrotten skulle börja satt vi och tittade på TVn där alla nyhetes osv i skolan står. Vet ni vad som står där? "Elin, Emelie och Jennifer, välkomna till draman" Fatta vad jag blev glad?! jag började hoppa och skrika av glädje, mitt i korridoren? haha! Men ändå var det ju lite pinsamt klart, att stå med på TVn, det har inte jag gjort innan :O haha, men nu är jag nöjd iaf :D
Efter skolan hade jag lovat Fanny att hänga med henne till Bollebygd för att titta på när A-laget spelade fotboll. Så direkt efter skolan gick jag och hon till Texas och åt mat, lika gott som alltid :D Sen åkte vi hem till Fannys moster en liten stund, och sen åkte vi till bollebygd :) Fast när matchen väl började tyckte jag och fanny att det inte var så roligt så vi satt i bilen och pratade under nästan hela matchen haha! :D Men det vaar kul ändå :)
Ha det bäst! :D
xoxo/emelie

2 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Vad kul för er!!! :) Då är ni kändisar i skolan nu då... haha

My sa...

Haha, vad kul att era namn stod med, jag såg aldrig det på TV:N ,även om jag satt o kollade på TV:N:D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D