måndag 1 september 2008

Förkyld :(



Hi friends :D
Hur mår ni? Jag mår inte bra, jag har blivit förkyld, som jag vet att en del av er också är det.. Det är inte kul kan jag berätta, värst är det väll i skolan om man måste gå och snyta sig, eller hosta osv, men tänk hur det kommer att bli för mig på konfan i morgon? Sist var det ju så att alla satt knäpptysta i kyrkan en bra stund, då är det ju verkligen inte kul om man måste sitta och snörvla hela tiden. Prästen sa till och med att när det är "tyst stund" så får man inte klia sig, utan man ska vänta med det till efteråt, och så får jag säääkert värsta hostanfallet -.-
Menmen, det går säkert bra (hoppas jag iaf), idag hade jag syslöjd i skolan, jag ska sy korsstygn, det blir en "bild" på nalle puh med en honungsburk över huvudet, bredvid honom står nasse, och ovanför de två flyger två små getingar, jag tkr att bilden är jätte söt :D Vi hade idrott i skolan också, friidrott (som jag tkr är super kul). Jag stötte kula, sprang 60 m häck, och sprang 800 meter, och då blev jag nöjd med resultatet :)
I morgon är "school picture day", elr jaa, för mig iaf :D Jag hoppas verkligen att jag blir bra på bilden i skolkatalogen, för att alla tittar i den katalogen liksom, dessutom blev jag inte sådär super-mega-uber bra förra året :( Jag ska ha på mig ett par mörka jeans, en grå stickad tröja.. och sen blir det la lite smycken och så med :D Jag har tänkt att ha en inbakad fläta i luggen, för att jag tkr att det är riiiiktigt fint! + att mina kompisar ber mig göra sånna på dom hela tiden, och då antar jag att dom också tycker att det är fint :D Det är ungefär en sånn fläta som är på bilderna ovan, fast på översta bilden är flätan utbakad, den ska vara inbakad :D
Ha det allra bäst :D
xoxo/emelie




Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D