söndag 31 augusti 2008

hej

Hallå :P
Någon mer än jag som bara älskar låten I kissed a girl - Kate Perry? den är ju bara såå bra!!
Jag har kommit hem från Fanny nu, hon skulle på fotbollsmatch, vi hade väldigt roligt. Nu är jag väldigt trött, men jag fattar inte vad det beror på eftersom att vi somnade vid 23.00-23.30 igår och så sov vi till typ 9-tiden, så vi har ju ändå sovit.
Menmen, i morgon är det ju skola igen, blä, orkar verkligen inte, vill bara vara hemma och träffa kompisar ^^ + att vi måste jobba igen en massa i kemin eftersom att våran lärare förra året inte lärde oss så mycket, så nu ska jag verkligen försäka satsa mer på dom ämnerna som jag inte är nöjd med :P får försöka så mycket det går ^^
Några musiktips:
I kissed a girl - Kate Perry
Run the show - Kat DeLuna

Show me heaven (slow version) - DJ Sammy
Warwick avenue - Duffy
Love song - Sara Bareilles
Måndagsbarn - Veronica Maggio
Just dance - Lady GaGa
Leona Lewis - I will be
Bubbly - Colbie Caillat

Där var några bra låtar, glöm inte att lyssna på dom, haha :D
ha det super
xoxo/emelie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej o tack iaf, det var värt ett försök *s*

Anonym sa...

Ja den låten är verkligen suuper:)

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D