torsdag 21 augusti 2008

Andra dagen

Hejhej,
Idag har har haft min första teknik-lektion! Vi gjorde inget speciellt, pratade och så, lärarna verkar jätte bra haha, men det värsta var att dom pratade om allting man kunde skada sig på så här sa han: "Detta är (någonting) den stoppar man in i ett eluttag och då blir den jättevarm, tro mig, alla i det är rummet kommer att bränna sig på den säkert flera gånger, det är bara att vänta på första skriket och dom andras skratt" haha han skrämmer mig :O
Idag hade vi Fysik, vi ska ha det på både höst och vårterminen, och jag gillar verkligen inte fysik, är inte bra på NO över huvud taget, men ska la försöka få det lite bättre i år :D
Vi fick våra första läxor idag, matte 7 sidor till i morgon (hann med en del i skolan), glosor till nästa vecka, fysik till nästa vecka, men det ska väll gå ;P

Ha det bäst :D
xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D