fredag 29 augusti 2008

Freedag! :D

Hejhej, nu är det äääntligen fredag, så skönt det ska bli att sova ut, jag har vart hur trött som helst nu det senaste dagarna :P
Nu har jag precis kommit hem från skolan, det har vart ganska jobbigt idag, har typ vart hungrig en massa, och trött då :P dessutom började vi dagen med Kemi, inte det bästa precis xD
Den sista lektionen för idag var drama, som är så kul, men det värsta är att jag, elin och jennifer kanske inte får ha drama längre :( Det är jätte sjukt för att våran lärare hade sagt till oss att vi skulle ha drama, (detta hände förra veckan) så vi gick dit, men då stog vi inte med på deras lista, utan jag hade blivit uppropad på listan till idrott och hälsan. Då sa våran dramalärare att vi skulle vara med för dagen för att hon trodde att vi skulle vara med henne, och nu idag då så sa hon till oss att vi inte skulle vara med i gruppen, men det visste ju inte vi, så vi fick vara med igen, så ska hon försöka så att vi får vara med :) hoppas verkligen det :D
Menmen, nu har lyllosarna Fanny och My vart på sjöbo nääs, som man åker till när man precis har börjat 7an och det är ju bara sååå kul, jag hade iaf jätte kul när jag var där, men det verkar som att fanny och my fick mer sömn än vad jag fick, jag somnade nämligen ca 1½ timma innan vi skulle gå upp igen. Jag skulle egentligen vara uppe hela natten, men vi skulle spela match dagen efter, :/, Nu är det ju slut på matcherna iaf ;P
I morgon bär det av till Matilda i Kalv:D Jag, Jennifer, Elin, Anna och Matilda blir det nog, vi ska vara där typ hela dagen, guud vad kul vi kommer ha :D Och sen på kvällen ska jag hem till Fanny och sova hos henne, då blir det ännu mer kul :D

Ha det super :D
xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D