fredag 8 augusti 2008

Nöjd?

My, är du nöjd nu? Haha hoppas att du är det :D jag har fått lite klagomål av alla möjliga för att jag skriver för lite här på bloggen :O Nu kaan alla vara nöjda :P
Nu är jag hemma ensam, chattar lite och smsar med My ;D Sen ska mamma, pappa och Dennis fiska kräftor, jag vill inte hänga med, tråkigt :P jag ska träffa my ist, skulle nog se ngn film på disney channel :)
Jag har faktiskt börjar längta lite till skolan börjar, men inte till lektionerna, utan till kompisar, raster osv :D Men andra ännu roligare saker är:
*I morgon, titta på Mamma Mia med mamma och My, ska sova över hos My sen :D
*Söndag Lager 157 JIPPIE

Ha det bra :D
xoxo/emelie


Rihanna- Distrubia

1 kommentar:

My sa...

Ja nu e jag nöjd:D Haha:P Ja längta til skolan:D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D