måndag 25 augusti 2008

Shoo ;P

Hejhej :D
Idag har jag vart i skolan, började dagen med slöjd, och ja, jag fick MALIN yes! Jag berättade ju innan att jag trodde att vi inte skulle ha malin, men vi kom på att vi skulle ha slöjd samma tid som Fannys klass, och dom hade sagt till henne att hon också skulle ha den andra läraren. Jag trodde att vi skulle ha malin, för att hon hade sagt tidigar att hon förmodligen inte skulle ha några sjuor + att vi hade henne innan, då borde vi ju fortsätta med det? Och ja, det fick vi! :D
Efter det hade vi håltimma, gick la bara runt och degade hela tiden, men efter det hade vi spanska, bläääää ;P Sen hade vi lunch, och sen kom idrotten, vi hade friidrott idag, vilket jag tkr är väldigt roligt :D Jag sprang 100 meter och blev faktiskt väldigt nöjd med mitt resultat, hoppade längdhopp (jag suger på det), och hoppade höjdhopp (hoppade inte alls mycket ;P)
Sen hade vi mt8, då pratade vi lite om småsaker, idag kom nämligen våran klassföreståndare tillbaka, så det blir skönt att få ordning på allting ;P Vi valde ut 2 personer till elevrådet och så också. Det sista vi hade var EAT och då satt jag bara och läste hela tiden , det var inte kul eftersom att min mage kurrade typ hela tiden ;P
I morgon ska vi rösta om 2 personer i klassen till kamratstödjare, jag skriver inte här vem jag kommer att rösta på, men jag tror iaf att jag inte vill bli det, men jag tror faktiskt inte det heller.

ha det super :D
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

vill du inte vara kamrat stödjare?

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D