onsdag 13 augusti 2008

Nervös :S




Hejhej :D
Nu sitter jag hemma hos My, framför deras nya data :D Väldigt bra om jag får säga det själv ;P My äter :D
Jag ska nämligen färga håret på My nu, det blir lite åt det svarta hållet, men inte kolsvart, får väll se hur det blir :D Jag är lite nervös bara, tänk om jag klantar mig, så att hennes hår blir jätte konstigt :S eller tänk om jag skvätter ner hela golvet så att det blir fläckar? eller om jag missar en massa slingor i håret så att hon ser ut som en zebra? Jaja, jag hoppas på det bästa :D
Mamma har beställd tid hos frissan åt mig, jag ska nämligen göra ljusa slingor i hela håret, så att det blir riktigt blondt igen :D Och dagen efter ska jag till en annan frisör och klippa mig xD det är dagen innan skolan börjar så det passar bra :D

Ha det bäst! :D
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

Haha, zebra, de belv bra tycker jag :) haha

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D