söndag 24 augusti 2008

Inskrivning

Hejhej :D
Nu har jag precis kommit hem, har vart på inskrivning till konfirmationen, det var inte så kul måste jag säga. Vi hade en Taize-gudstjänst (stavning?), och det var ju lite annorlunda, man skulle bl a sitta tyst i ca 5 min, och en del satt ju bara och fnittrade hela tiden, man skulle också sjunga sånger, dom var jätte korta men i stället skulle man sjunga en om och om igen flera gånger. Just nu känner jag inte för att konfirmera mig, för att man bl a inte får en enda kort dag i veckan. På våran korta skoldag ska vi ta bussen till överlida kyrka och ha "lektion" eller vad man säger, och sen får ngn förälder komma och hämta oss eftersom att det inte går ngn buss tillbaka. Sen hade det ju vart skönt om jag var lika gammal som Fanny och My, eftersom att det är dom jag står närmast, då hade det vart kul att gå i samma grupp som dom och så. Menmen, det är la bara att se fram till allt roligt som kommer att hända, bl a läget + att vi ska åka till Frankrike nästa år, det kommer nog att bli väldigt kul tror jag :D

Idag har jag scrappat!! Jag blev inte så nöjd bara, har inte blivit det med det jag har scrappat på ett tag, vet inte vad det beror på. Jag kan ladda upp en bild i morgon eller ngt, orkar inte göra det nu :P

I morgon är det ju skola igen, jag tycker faktiskt att skolan är ganska okej just nu, kul att komma tillbaka till Anna och Matilda och dom gamla rutinerna, dessutom är det ju väldigt roligt att Fanny och My äntligen har börjat moga! :D Fast jag har inte hunnit umgås med dom så mycket i skolan än :(

Jag glömde att berätta att jag hade drama i skolan härom dagen! det var sååå kul, i början tyckte jag att allt var pinsamt, men sen kom man igång, och man blev så glad, jag var nog glad hela dagen sen efter det! :D Så att det är ett STORT tips till Fanny och My :D

Ha det super :D
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

tråkigt att du har långa dagar nu framöver...

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D