tisdag 19 augusti 2008

Klippa mig!!

Hejhej :D
Nu sitter jag vid datan, lyssnar på musik och chattar, strömmen gick nyss men den kom tillbaka snabbt :P Om en stund ska jag och My ta bussen in till Svenljunga, jag ska nämligen klippa mig, hos Kicki Larsson!! :D Efter det ska jag och My gå till mamma, sen ska jag ta ett kort hos fotografen till ett ID-kort :D
igår var jag med Fanny, sen slingade jag mitt hår, blev nog väldigt ljust, men bak på håret är typ fortfarande lite brunt :S, Gerd sa att det var väldigt svårt att får bort den färgen :/ Men jaja, det blev närmare blondt än innan iaf :D Efter det gick jag med Fanny och kollade när A-laget spelade match, det var väll kul, men jag gör det mest för Fannys skull :D Fast det är ju kul att bara träffas :D
I morgon är det skola, längtar efter mina kompisar, men verkligen inte efter ngt annat, blää, måste ju byta en massa lärare också, har hört att vi ska byta våran SO-lärare, hon är jätte bra, mot en lärare som är jätte töntig och dålig :( och så börjar spanskan, blää så tråkigt! menmen, jag är tvungen
xoxo/emelie
Fejk ;P, men vad tkr ni? ;P

1 kommentar:

My sa...

allvarligt, om inte de håret skulle se fejk ut så mpassar du i den frisan klipp dig så:D Haha, jag längtar med :D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D