onsdag 20 augusti 2008

Första skoldagen

Hejhej!!
Nu är jag hemma från min första dag i 8:an, innan idag blev jag asrädd!, det var våran första lektion och våran klassföreståndare (Heddi) var inte där, i stället kom det in en annan tjej, då frågade hon om vi hade fått brev av Heddi, men ingen i klassen hade det, då trodde jag att vi inte skulle få ha henne längre (vilket skulle vara katastrof för att det är min favoritlärare), men som tur var skulle hon bara vara borta denna veckan, puuh!
Det har börjat en ny tjej i klassen, Viktoria heter hon, har inte direkt pratat med henne men hon är säkert snäll :D
Nu har jag fått veta att vi förmodligen inte får ha Malin Wigge i slöjd längre :( och hon som är så bra, i stället ska vi ha ngn som är äldre, och jag har hört (vet inte om det stämmer) att hon är väldigt sträng + att en gång var det en tjej som hade MVG i slöjd, men när hon började hos denna läraren fick hon bara G :S Det hoppas jag inte händer mig ;P Haha
Men nu ska jag gå ;P ha det bäst :D

xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D