lördag 9 augusti 2008

Mamma Mia! :D


Hejhej :D

Nu har jag och My kommit hem från Svenljunga har sett MAMMA MIA!! GAAH!! Deen var huuuur bra som heelst, det var den-bästa-filmen-som-jag-har-sett (på länge) Kan inte sluta tänka på den, man blir glad, hur glad som helst av att se den, jag och my log heela filmen ut, skrattade även väldigt mkt :D


Som My skrev i sin blogg så ska jag och hon förmodligen se den i morgon igen, ni mååste bara se den, jag varnar er, om ni inte gör det missar ni något STORT ;D


Nu sitter jag hemma hos ´My, ska sova här, sitter och lyssnar på alla Mamma Mia låtar ;D Jag bara sjunger och sjunger heela tiden :S Har precis lyssnat på "Honey Honey", nu lyssnar jag på "I have a dream" sen ska jag lyssna på "Thank you for the music", jag kommer säkert att drömma om denna filmen inatt, så bra var den :D


I morgon bär det av till Lager 157 YEEAAH! Det ska bli askul :D Fanny försökte lura mig innan, att hon inte skulle hänga med, men aldrig att hon lyckas lura mig ;D Haha, Fanny, DU MISSLYCKADES ;D


Nu ska jag och my ha lite kul, och SJUNGA!!

Ha det super :P


xoxo/emelie

1 kommentar:

Lotta sa...

Lovar du att den är bra?? Har inte bestämt mig än om jag ska med imorn med mamma.....men om du säger att den är så bra kanske det är bäst att jag går......Scrappar du nåt nu för tiden??

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D