söndag 10 augusti 2008

MAMMA MIA IGEN! ;D






Har kollat på mamma mia nu igen, jag var fortfarande lika uppspelt, att man aldrig tröttnar? Jag förstår inte det, men jag kommer nog aldrig att tröttna på denna filmen ;P pappa har laddat ner skivan till mig, så nu sitter jag och lyssnar på den och pratar med Fanny i telefon :D Just nu pratar vi om frukost xD

Jag och Fanny ska ut och jogga med Nancy vid 7.30 i morgon typ, hihi hoppas att vi klarar det ;D


Btw, jag var ju på lager 157 innan, jaa blev besviken, trodde att det skulle vara MYCKET finare kläder, men, men, jag köpte 2 par jeans och 2 par Björn Borg-trosor (i en annan affär)


Ha det super ;D

xoxo/emelie



Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D