onsdag 27 augusti 2008

Hallå ;P

Heej! :D
Idag har vart en tråååkig dag i skolan, onsdagar är tråkigast :/ Fast det roliga var typ att jag hade sånglektion idag, innan var vi 2 st, nu är vi 3, så att det är väldigt kul :D Fick en väldigt bra låt från cascada i läxa, om man får en bra låt, övar man mycket :D
På idrotten dansade vi först, har ny idrottslärare som är jätte bra :D haha han ropade i högtalarna : G - när vi dansade tillräckligt för ett G, och VG, när vi dansade tillräckligt för det, osv :D Efter det hade vi friidrott, som jag gillar, som sagt var! :D Jag kastade spjut, okej dom är MYCKET mindre än vanliga asså, och nej, det gick inte bra, inga mer komentarer. :)

Nu sitter jag här och chattar och sjunger min sångläxa :D Ska väll duscha också snart :D
Ha det allra bäst :D
xoxo/emelie

Cascada Another You

1 kommentar:

My sa...

dansade ni idag? :D visst e det kul!:)

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D