tisdag 12 augusti 2008

Bakat Bullar :D

Hejhej :D
Idag var det lite kul när jag vaknade, det var nämligen så att jag drömde att jag hade halsbränna, sen vaknade jag med värsta halsbrännan (det var väll inte så kul klart) :D Idag joggade jag inte, man måste väll inte jogga riktigt varje dag? :O Jag och Fanny ska ut tidigt på morgonen och jogga i morgon, och efter det ska jag vara med My :D
Idag på förmiddagen var jag med Fanny, vi bakade bullar, dom blev inte så bra, vääldigt torra (men det är inte så konstigt, vi tog ganska mycket mjöl, men det behövdes faktiskt) :D
Sen åt jag, och efter det gick jag till My, Tindra var där också :D och jag är såå avis på mys digitalkamera, blää! haha, My kommer la att springa runt och ta en massa kort på mig och allt annat hela tiden xD Hon var lite tjurig för att det regnade så att hon inte kunde gå ut och fota, menmen. :D
Nu ska jag kolla på Björn Gustavsson på youtube :D Han är ju BÄST! :D

Kolla de här klippen: http://www.youtube.com/watch?v=eMEtub6wJB0
http://www.youtube.com/watch?v=j6IHeepuNeo&feature=related
Jag flabbar som attan varje gång jag ser dom ;P

Ha det bäst :D
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

ja de e klart man vill ut o fota nu när man kan:) haha vi SKA göra det imorogn:)

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D