lördag 30 augusti 2008

hos fanny ^^

Hejhej :D
Nu sitter jag hemma hos Fanny, lyssnar på musik och har precis ätit, tacos blev det, som inte är så ovanligt hemma hos fanny, :P
Jag läste nyss bloggerskan Kenzas blogg och kollade på bilder och så, hon är nämligen kompis med en kille som är bög. Då skulle jag säga såhär : Jag har läst hans blogg, Men i stället sa jag : Jag har läst hans bög, Haha, så fel det kan bli! men vi tycker iaf att det var väldigt roligt ^^

Idag har jag vart hos Matilda :D, Anna, jennifer och elin var också där :D Vi hade väldigt kul, vilken vi alltid har :D

Men nu börjar Fanny få det tråkigt ser jag ;P
Ha det super
xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D