måndag 11 augusti 2008

Hemma igen ;P

Har precis kommit hem från borås :D
Jag köpte:
*En grå tröja - gina tricot
*En svart kjol med hög midja - gina tricot
*Ett silverarmband med "bält-spänne" - glitter
*Ett armband med svarta snören och ett spänne med texten "peace" - glitter
*Ett rosa nagellack (Viva la Diva) - lindex
*Bikinitrosor med kedja (dom var för stora, köpte dom för kedjans skull :P ) - gina tricot
*Orange/röd bikini - H&M fyndbutik


Jag är jättenöjd med alla mina inköp :D Men det hade vart lite roligare om bikinitrosorna fanns i min storlek :P
My, jag köpte inte skjortan ;P
Ha det super :D
xoxo/emelie

Amanda Seyfried - I have a dream

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D