lördag 9 augusti 2008

Fått nya kläder :D

Hejhej ;D
Idag vaknade jag av min väckarklocka, som jag ställer på 8.00 för att vänja mig till skolan, men det verkar inte fungera så bra eftersom att jag forfarande inte kan sova förän vid 2-tiden på natten :S Jag tittade först på en film som heter Fullt hus 2, sen kom mamma upp med en kasse kläder till mig, som jag hade fått av mammas jobbarkompis barn.... haha ;D Det var en massa snygga jeans, och en jättefin jeanskjol bl a, är jätteglad ;D Idag ska jag och My förmodligen ut och jogga, sen ska vi titta på Mamma Mia JIPPIE och efter det ska jag sova över hos My :D
I morgon ska jag, mamma och Fanny till Lager 157 som jag säkert har sagt fleera gånger nu :P Men jag längtar längtar längtar :D Det kommer att bli jättekul :D
Men nu ska jag spela lite sims :D Ha det bra :D
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

Hah, ska vi ut o jogga då? ORKA:D Jaja, vi får la se :D Haha!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D