fredag 8 augusti 2008

hejhej :D


Nu har jag ändrat på någonting här på bloggen, som gör att även anonyma kan komentera, så Fanny, Ylwa, Mamma mm, SKRIV EN KOMENTAR :D

Jag har nyss kommit hem från My, har vart där för att mamma, pappa och dennis var på kräftfiske. Jag och My hade jätte kul :D Först tittade vi på en film som heter Wendy Wou, elr nått sånt :) Sen hjälpte jag henne att välja kläder till skolan börjar, och sen gjorde jag ett riktigt-superhett-megasnyggt-armband-som-jag-är-otroligt-nöjd-med :D Det ser ut som det på bilden typ, och armbandet på bilden hade jag dessutom tänkt köpa, men My, jag hoppas att jag kan låna det armbandet av dig, som tack? ;P Haha.
Men nu ska jag sova :D Har börjat gå upp tidigare nu för att vänja mig innan skolan börjar, ska la försöka somna liite tidigare också :) Ha det super :)
xoxo/emelie
Melanie C - I Want Candy

1 kommentar:

My sa...

JAA! de e klart du får låna den för miljonte gången:D Hahah

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D