söndag 24 augusti 2008

Creative club



Heeej! :D

Nu har Fanny nyss gått hem, hon skulle åka till Jönköping med sin familj idag! :D Vi hade jätte skoj, fast vi satt vid datorn typ hela kvällen igår ;P + att vi somnade ganska sent.

Jag har fått gå med i en klubb som heter Creative Club, då ska man få ett paket var fjärde vecka med scrapsaker :D, man får bestämma själv vilka paket kan ska köpa och inte, och första paketet är gratis :D Jag fick med en lapp i min FRIDA-tidning, så att man kunde gå med i klubben :D Det kommer nog att bli skoj! :D

Snart är det ju mässa också, har längtat hur länge som helst, och nu har jag en del pengar att handla för ;P Men kommer kanske inte att köpa lika mkt som jag gjorde förra gången, vill kanske ha pengar till annat också :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, lite långsökt kanske men har du nu mumret till creative club? har varit medlem men dom hade uppehåll över sommaren o nu ser jag att dom är igång igen men jag har inte fått nåt erbjudande. Tänkte försöka ringa dom men hittar inget nummer *S*

Rabattkod sa...

Här finns erbjudanden on Creative Club - http://www.deals.se/creativeclub.php

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D